Monday, August 31, 2009

גוגל אדסנס רוצה לשלוט בשוק רשתות הפירסום: תוכנית רשתות פירסום מוסמכות גוגל יוצאת לדרך

גוגל רוצה לשלוט בכל מערכות הפירסום

גוגל אדסנס מציגה תשתית לרשתות מפרסמים - גוגל מקבלת חדשות לבקרים, בקשות והצעות לדרכי יצירת רווחים מתוכנית ועל ידי תוכנית גוגל אדסנס. אחת הבקשות החוזרות היא האפשרות לשלוט יותר על אופי וצורת הפרסומות המופיעות באתר, בו שתול הקוד של גוגל אדסנס. לשם כך, גוגל מכריזה על 'רשתות פירסום מוסמכות גוגל'.




'רשתות פירסום מוסמכות גוגל' זו בעצם פתיחת האתר ושטחי הפירסום שלכם, למכרז ותחרות בין המפרסמים. המפרסמים הם רשתות מבוססות וזה התפתחות של ניסוי שהחל לפני כשנה בו נתנו גוגל למפרסמים נבחרים להתחרות על מיקומים בשטחי פירסום שכאלה. הרשתות מיוצגות על ידי סוכניות וחברות שהן מוקד תיווך בין מפרסמים ומוכרי שטחי פירסום (ממש כמו השילוב עוצמתי בין גוגל אדוורדס לגוגל אדסנס).

במילים אחרות - בעבר, דרשה גוגל להסיר מעמודים המציגים גוגל אדסנס, כל קוד של מערכת פירסום מתחרה שנציגה מודעות הנראות ומתנהגות כמו פירסומות של גוגל אדסנס. מעתה, גוגל מאפשרת לאותן מערכות פירסום להיצטרף להצלחה דרכם. כל הדוחות וההתעסקות הפיננסית - דרך גוגל.

גוגל מצהירה שאיכות הפרסומות המופיע באתרים שותפי התוכן/מציגי הפרסומות מאד יקרה לליבה ולכן תחייב את כל אותן רשתות לעמוד בדרישות הסף, תנאי ומגבלות תוכנית גוגל אדסנס. לבעל חשבון האדסנס, תהיה מעתה שליטה על אילו רשתות מורשות להציג פרסומות בשטחי הפרסום שלו ואילו לא.

בחודשים הקרובים יופיעו מודעות שונות מתוך מאגר המודעות של אותן רשתות מוסמכות, כך הפרסומות ו/או ההכנסות לא ישתנו בקרוב. אך עם הצטרפותן של רשתות רבות, הן יופיעו בחשבון עם האפשרות להסירן כמפרסמות באתר ספציפי. צפון אמריקה, אירופה ואחר כך שאר העולם. מערכות פירסום שונות אגב, מאפשרות שיטות התאמת פרסומת-גולש שונות וגוגל תתמוך גם באופציות אלו, כל עוד אותה רשת עומדת בתנאים הקשוחים של גוגל שבמרכזם - איסור על אגירת מידע אודות העמוד/אתר בו מתפרסמות המודעות.

גוגל מדגישים שהם מוכוונים טוטאלית לטובת חוויה חיובית של המשתמשים, הצלחת קמפיינים של פרסום וניצול יעיל של שיטחי פירסום.התחרות כך הם מקווים, תשפר את הכנסות כל חשבון שיפעיל את אופצית המכרז הפתוח של רשתות פירסום מוסמכות גוגל.

TR2.0
יגעת, מצאת? תאמין!

No comments: