Sunday, May 23, 2010

לעשות יותר כסף עם גוגל אדסנס - תמיכה בתוצאות חיפוש של האתר ודפי אג'קס

מודעות גוגל - עכשיו בכל הצורות

חדשות טובות לכל בעלי האתרים המורכבים - גוגל אדסנס משיקה שני פיצ'רים חדשים שעבר גררו בעלי ומקדמי אתרים לקומבינות וסיכון החשבון שלהם והיום הפכו לחלק מתוכנית הפירסום של גוגל (ממש כמו 'מודעות לדפי שגיאה' וכד').
האופציה הראשונה והחשובה ביותר, היא תמיכה באג'קס. אג'קס - טכנולוגיית הצגת מידע ללא רענון הדף, גרמה להרבה מודעות להיות ולהיראות לא רלוונטיות לתכנים של אתר שגולש/ת יזמו בו שינוי תוכני. החידוש הנוסף הוא הגמשת מודעות גוגל לתוצאות חיפוש, כך שאין יותר הגבלה על שימוש בהן, רק כאשר מופיעות תוצאות מבית גוגל.

מודעות גוגל לתוצאות חיפוש

ערכו חיפוש כלשהוא באתר http://www.merchantcircle.com/. שימו לב לתוצאות מעל ובצד תוצאות החיפוש שנשלפו מהאתר עצמו (ולא בעזרת מנוע פנימי של גוגל). המודעות האלו תלויות בתוצאות החיפוש, אך אינן מחייבות את בעל האתר לשלב את תוצאות החיפוש של גוגל. בכך גוגל מוותרת מצד אחד עם ההכרח להשתמש במנוע החיפוש הפנימי שלה לאתרים ומצד שני מאפשרת ליותר בעלי אתרים לשלב מודעות פירסום באחד מהדפים הכי מועדים לבריחה באתר - דף תוצאות חיפוש.
אם עד היום, גולש/ת שהיו מחפשים ולא מוצאים את מבוקשם אצלכם באתר, היו יוצאים, מעתה תוכלו להציע להם מודעות רלוונטיות ובכך להרוויח גם מהיציאה שלהם.

מודעות גוגל לתוצאות אג'קס

נסו לעבור בין הטאבים הראשיים של האתר http://www.trip.com/. שימו לב למודעות של גוגל בצד התוכן המרכזי - הן מתחלפות ומתעדכנות בכל שינוי של התוכן, למרות שזה יוזמה שלכם, הגולשים.

התמיכה בטכנולוגיית אג'קס מצד גוגל היא גם חשובה כדי לעמוד בקצב ההתפתחות של טכנולוגיית בניית אתרים וממשקים מהזן החדש (ווב 2.0) וגם מציגה אופציה מרשימה של לתת לגוגל 'רמזים' אודות התוכן שעתיד לעלות ובכך לעזור לגוגל אדסנס להציג את המודעות הרלונטיות ביותר לגולש על פי התוכן (ובכך סטטיסטית, להעלות את סיכויי הלחיצה על מודעות וככל הנראה את השורה התחתונה של ההכנסות מגוגל אדסנס).

TR2.0

No comments: