Monday, June 01, 2009

גוגל אדסנס - יחידות קישור עושות יותר כסף


יחידות של קישורים, היו מאז תחילת תוכנית גוגל אדסנס לבעלי אתרים, אופציה פחות מועדפת לעשות כסף על ידי הצבת פרסומות לצד תכנים. הסיבה הייתה ועודנה העובדה שבניגוד לפרסומות טקסט ו/או תמונה מבית גוגל אדסנס, יחידות הקישור לא הכניסו לקופת בעל האתר דבר. רק אם הגולש המשיך להקליק על אחת מהפרסומות בדף תוצאות הפרסומות שקיבל, היה בעל האתר מרוויח. זה לא השתנה. אז מה גוגל שינתה כדי שתוכלו להרוויח יותר מיחידות לינקים?

יחידות קישורים מושכות מאד את הגולשים. יעידו על כך אחוזי ההקלה על הקישורים עצמם. אולם מעבר ללחיצה הראשונית שלא מכניסה לבעל חשבון האדסנס כסף, מקבל הגולש דף משמים ומעייף של תוצאות שכולן ממומנות. גוגל מעוניינת לשנות את המצב ולהפוך את יחידות הקישור האלו לריווחיות יותר, מושכות יותר, עבור בעלי אתרים /חשבונות פירסום גוגל אדסנס וכן גם לגולשים.

על פי מחקרי צפייה והתנהגות שנערכו בתוצאות החיפוש של גוגל, נוסף שטח פירסום רחב ומרכזי בתחתית דף תוצאות הקישורים. שטח הפירסום מלא בפירסומת רוחבית ארוכה אחת 728 של גוגל אדנסנס עם עדיפות להצגת תמונות בלבד. על פי הנתונים של גוגל אדנסנס, כדאי לנסות את הביצועים החדשים שהופכים את דפי תוצאות הקישורים הממומנים למעניינים יותר ומושכים יותר ויזואלית

TheRaveN 2.0

2 comments:

ET said...

אני כבר מזמן הפכתי את יחידות הקישור לפרסומות המרכזיות אצלי בגלל שההתאמה לתוכן של האתר היא מדהימה ואחוז הלחיצות מחפה על כך שצריך ללחוץ פעמיים וגם על העלות הפחותה לקליק (למרות שבזה אני לא בטח). הבעיה היחידה שלי היא שהצבע של הרקע של הפס נשאר גם בעמוד עצמו וזה לא הכי נוח לקרוא.

ET said...

מוזר - אני רואה שכאן זה לא ככה