Sunday, January 28, 2018

חמישה דברים שהשתנו עם הזמן בתחום קידום אתרים


שינויים בקידום אתרים 2018

אחד הדברים המרכזיים שקרו בחמש השנים האחרונות בתחום הקידום של אתרי אינטרנט הוא השיום. התחילו לתת שמות לכל מיני 'מיני תפקידים' כי התחום התפרק לגורמים. יש מומחי טוויטר ויש מומחה לקידום בפייסבוק ויש מומחית לקידום אתרים אורגני ויש מומחים לניהול קמפיינים מסוג כזה, כזה או אחר או חדש, התחום בועט, מתפתח, משתנה, מתגמש ולעולם כנראה, לעולם לא יתכווץ.

אז מה השתנה בקידום אתרים מאז 2012?

 1. שיווק דיגיטלי זה הרבה יותר מקידום אורגני. למעשה, ניהול מוניטין ברשת ORM זה הדבר החם כרגע בשפיץ של מקדמי האתרים.
2. מי שלא יודע הכל לא יודע כלום
3. מי שנותן שירותים בהכל לא שווה כלום
4. מי שלא אני - או עובד ברשת המומחים שלי - לא שווה הרבה בתחום בישראל. קידום אתרים לשנה-שנתיים, לאתר או שלושה זה קל. באמת קל. קל ללמוד, קל לממש. לקדם 5 אתרים לחמש שנים, זה כבר יותר קשה ולקדם אלפי אתרים שני עשורים זה האיש/ה שאתם רוצים לצידכם בתהליכי קידום רצינים
5. אל תעשו את זה לבד

SmarTR2.0
8-)

No comments: