קידום אתרים ב MSN
1. ל MSN יש PR משלו. אבל MSN החליטו שהם לא מציגים אותו. ב MSN הם קוראים לזה Site
Rank והוא מורכב ממספר ואיכות הקישורים הנכנסים, רלוונטיות מילות המפתח לתוכן.
2. שמור על תחביר HTML תקני.
3. אל תשנה תכופות את כתובת האתר. כתובת פשוטה טובה יותר.
4. MSN תומך בקובץ ROBOTS.
5. שמור על עמודים קטני מימדים. אתר ללא תמונות אמור להיות עד 150K.
6. דאג שכל תת עמוד יהיה נגיש לפחות ע"י קישור טקסט קבוע אחד.
7. השתמש במפת אתר כדי להקל על הרובוט של MSN.
8. כל תת עמוד צריך להיות במרחק של שנייים עד שלושה קליקים מעמוד הבית.
9. אל תעמיס בתיאורי ה ALT של התמונות.
10. ה TITLE, ה DESCRIPTION וה KEYWORDS מושווים בינהם כדי לראות רלוונטיות.
11. ה DESCRIPTION שמוצג בתוצאות אינו מכיל את המידע שנמצא ב תגית הDESCRIPTION!! ה
DESCRIPTION נלקח אוטומטית ע"י מנוע החיפוש מתוכן האתר.
12. מקם טקסט המסביר את מהות האתר כמה שיותר למעלה, וודא שלכל דף יש את המטרות
והתוכן הייחודי לו.
בדיקת PR ב MSN
MSN כמנוע חיפוש, אינו חושף את מדד האתרים שלו. הדרך היחידה לקבל מושג על מעמד אתרך
הנה השוואה בן שני אתרים: נניח שאתר אחד יהיה וואלה ואחד YNET. נפתח שני חלונות עם
מנוע החיפוש של MSN ונקליד באחד: link:www.walla.co.il ובשני link:www.ynet.co.il.
כך נקבל את כמות הקישורים הנכנסת לכל אחד מהאתרים. כפי שנאמר, MSN זה קישורים.
מה צופן העתיד (או: מה ביל גייטס מתכנן לנו)
מנוע החיפוש החדש (נכון לזמן כתיבת שורות אלו) של MSN לא מספק את הסחורה. במילים
אחרות – הוא עדיין לא גוגל. יחד עם זאת, עם הטמעתו במערכת ההפעלה החדשה – Windows
Vista, הוא צפוי לצבור תאוצה ולהתמקם כמנוע חיפוש מספר 2. כידוע, העמוד בראש הארגון
שנקרא מייקרוסופט, לא מחבב את המיקום הזה וחוץ מכישלון קונסולת המשחקים XBOX, לא
זכור לי מקרה בו הוא נכשל לכבוש את הפיסגה.
מנוע Start, גרסת בטה 3.
גולשים ישראלים מכירים וודאי את מנוע החיפוש החביב והותיק Start.co.il לא עליו
מדובר כאן. מנוע החיפוש Start של MSN (בכתובת http://www.start.com/3/) הנו יצור
כלאיים, מנוע חיפוש בגרסת ניסיון שהרשמים הראשונים של מומחי החיפוש והמיידענות,
חיובים ואף יותר מכך.
TheRaveN SEO
No comments:
Post a Comment